Pagina's

zondag 26 augustus 2018

Champagne #01 Een jarig broertje


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Zondag was mijn broertje jarig en vierde zaterdagavond zijn verjaardag.
Tijd dus om zijn kaart te laten zien :)
Sunday it was my brothers b'day. So it's time to show his card :)
detail
ik knipte de toekan van het knipvel (tussen de cardtoppers) ook uit
en gebruikte 2 'moer sterretjes' van de gereedschaps tools mal van Marianne design

de binnenkant

Het champagne glas gevuld door met Copics te kleurenen de fles bewerkt met fineliner en gouden brushpen

Het model van de kaart is ooit eens gekocht bij Van den Akker een voormalige hobbywinkel in Nieuw Vennep. Ik heb afgelopen zomer een hoop van deze kaarten eens 'op' gemaakt.
Aangezien de winkel al een paar jaar niet meer bestaat en ik nog een halve inboedel van ze heb liggen werd het wel eens tijd haha (toen was het nog TE zonde om te gebruiken natuurlijk). De cardtoppers passen er ook zo mooi in van Marianne design.
The model of this card is bought years ago in a store which no longer exists. But I still have lots of these cards so thes past few weeks it was about time to create cards with these models. Before that I think it was a waste to use them (so precious LOL).
Ideal for the beautiful cardtoppers by Marianne Design.




Fijne week allemaal. Inmiddels de kids op school weer verwelkomt ik zal morgen of maandag delen wat ik maakte voor ze.
Nu naar den Bosch voor de Knotsgekke dagen :)
Have a lovely week you all! II did welcome my students last monday. I did craft a bunting. I'll show it asap!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda