Pagina's

zaterdag 25 augustus 2018

Flamingo #05 notitieboek/schrift


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Mijn zomervakantie zit er na dit weekend weer op en dan gaat het schoolse leven weer compleet opstarten. Afgelopen week heb ik mijn klas samen met mijn duo alweer ingericht (in week 1 van de vakantie waren we de praktische dingen al gaan doen zoals nieuwe plannen maken écht de administratieve dingen). Afgelopen donderdag hadden we de hele dag studiedag dus een nieuw notitieboek/ schrift hoort wel bij het nieuwe schooljaar.
My summer holiday is almost over. Next monday I'll welcome my new students in school.
Last week I was at school with my duo collegue and we are done for our new group. We did arrange everything that was neccesary so I can start monday morning :)
Last thursday I had a day full of study from school. So I had to write my notes into a new notesbook. I made the front myself!

Ik ben dol op schrijven en ik onthoud alles het beste door het op te schrijven (heerlijk om dan eens terug te lezen wat ik allemaal geleerd/gedaan heb in een jaar).
En ik heb een nieuwe 'tic' of verslaving ontwikkeld de afgelopen paar jaar: notitieboeken kopen haha. Ik kan maar moeilijk een winkel ingaan en naar buiten komen zónder notitieboek ;)
I love writing, I rember things best by writing them down and I love to read what I wrote after a year is past. What did I learn and do that year?! Love it!
I also have this addiction when I'm walking in a bookstore where they sell notesbooks. I barely can't walk out without buying one ;)

Rond de start van de zomervakantie was het bij de Hema Hemarkt. Het schrift met doorzichtige omslag én handige vakjes ging voor maar €1,- zéker mee.
Ik wilde al een poosje de flamingo ook voor mijzelf gebruiken dus was het idee snel geboren dat dit mijn nieuwe schrift zou zijn waar alles in opgeschreven zou worden komend schooljaar. Daar moest die flamingo natuurlijk op en aangezien het ook nog eens echt mijn kleurtjes betrof moet dat toch helemaal goed komen, komend jaar.
Al had ik tijdens het uitvoeren van dit idee toch wel wat strubbelingen. Ik had inmiddels bij de Action ook onwijs leuk vellum met quotes gekocht en tsja... dan MOET dat gebruikt worden haha. Dat gooide wat roet in het eten want ideeën aanpassen is niet mijn sterkste kant. Dan krijg ik soms echt zo'n 'error' in mijn hoofd haha.
At the start of my holiday I was in a store where I bought this one for only €1,- and I had to use it for my new schoolyear. I also wanted to create something with my flamingo die which I bought recently for myself. So I HAD to use it on the notesbook.
I also bought vellum (don;t know if this is the same in english but Its the see-through papers with the quotes or designs on it. I had to use this aswell but when I have this idea in my head and I need to addapt something, I think it's hard to make it a new idea to create. So sometimes I feel like my brain has an error ;)
So it took me a while to finlally create this notebook.
MD products:COL1456 flamingo
LR0478 leafs/ Hibiscus
CR1282 numbers
PK7047 Peach and Mint

Verder:Kraftpapier, schrift van de HEMA,lint&
vellum is van de Action met deze gave quote

Maar.. Gelukkig is het gelukt en ben ik blij met het resultaat. Alleen is de kaft wat matter dan ik had gehoopt waardoor het eenmaal goed en wel erin zit niet super goed zichtbaar is.
But... I love the result. Although the see through is not so glansy so It's a bit hard to see the flamingo perfectly when it's all in it's place.

Challenges:



5 opmerkingen:

  1. In zo'n mooi schrift schrijf je met plezier, Leuk opgepimpt Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me die verslaving heel goed voorstellen Linda! Ooit heb ik net zo'n agenda gekocht bij de HEMA met zo'n insteekhoes en sindsdien pimp ik mijn agenda's, zo leuk! Jij hebt er een lieverd van gemaakt en wat een leuke tekst is dat. Snap dat je die moest gebruiken, heel herkenbaar! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet card!!! Thanks for playing along with us at Sketch Saturday!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. cute flamingo card!! love the sentiment on a slant! Thanks for playing along with us at the Sketch Saturday challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love flamingos so of course, I thought your card is super cute! Thanks for joining in the fun over on the Sketch Saturday blog. Good luck!
    ~Jo, SS-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda