Pagina's

zaterdag 8 september 2018

DTCF: Embossing


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het Craftyfriendschallengeblog. Het thema is deze keer: embossing.
Ik mocht werken met de schattige eekhoorn van de sponsor:A day for Daisies.
Ik embosste alleen de blaadjes, het gras en de paddenstoelen. Het werd een echte herfst kaart voor een vriendinnetje van mij. Zij kan wel een opkikker gebruiken (zonder kikker). Blij met mijn nieuwe tekstjes. 


Vorige week liep ik op de Knotsgekke dagen in Den Bosch en heb ik mij natuurlijk weer eens een hoop nieuwe spullen cadeau gedaan. Ik namelijk nog 'niks' hahahaha. Onderaan deze post een foto van mijn aankopen. Helaas moet het knutselen de komende weken op een laag pitje want het is reuze druk op school en in mijn eigen RTpraktijk. Mijn vrije tijd schiet er bijna bij in.
Today we have a new challenge for you over at the Craftyfriendschallengeblog with our theme: Embossing wet or dry.
Our lovely sponsor is A day for daisies. I was able to work with this cute squirrl. I embossed only the leaves and mushrooms and made a reall fall card.
I'm curious to your input so hop on over to the blog and see all the details and team examples.
I bought last week new crafting supplies and the sentiment is one of them.

Mijn aankopen/ new crafting supplies

Fijn weekend/ Enjoy your weekend





2 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,
    Wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de schattige eekhoorn.
    En dan je spullen die je gekocht hebt! Wat veel en wat een leuke dingen! Daar komen mooie kaartjes van. Sterkte met de drukte! En vergeet niet te ontspannen in de vrije weekenden, hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Good morning Linda
    Thanks for making your gorgeous embossed DT card for our challenge this fortnight. The little squirrel is so cute.

    Crafty Hugs Diane Louise xx
    Crafty Friends Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda