Pagina's

zaterdag 5 januari 2013

Wat een dag


Pfoe wat een dag zeg...
Heerlijk geslapen nadat ik had gezien dat ik 2e was geworden met mn labelkaart bij HH.
Vanochtend en vanmiddag heel hard met mn mams gewerkt om alle kerstspullen weer geordend achter het luik te krijgen én daar de helft eens doorkijken, uitsorteren, weggooien,ordenen etc.
Daarna nog maar eens mijn knutselspullen opgeruimd en geordend want ik was woensdag lekker bij een vriendin gaan knutselen nadat we weer nieuwe spulletjes hadden gekocht bij Van den Akker Creatief!
Altijd leuk maar je blíjft bezig met herindelen als er weer nieuwe spullen bijkomen ;) wat een straf ;)
Toen was het al laat en heb ik toch ook nog maar eens al mijn -in de 4 jaar van de pabo- verzamelde readers,boeken,aantekeningen,verslagen etc doorgespit om te zien wat ik écht wilde bewaren....Pffff dat was veel! Ik ben er bijna 2 uur mee bezig geweest.
Ook moest ik van mijzelf éérst nog tijd vrij maken voor het nakijken van de toetsen die ik mee naar huis had genomen vóórdat ik aan de leuke dingen op de blogs zou gaan doen ;)
Nadat ik daar eenmaal klaar mee was zag ik dat ik voor de komende challenges bij FF mocht uitzoeken met welke digi's ik aan de slag wilde (net als de rest) dus dat was wel leuk maar vergde nog meer tijd haha;)
Dat is nu allemaal klaar dús........
Nu eindelijk de tijd om mijn kaarten te uploaden die ik dus bij die vriendin had gemaakt!
Ik heb er 3 gemaakt, 2 kaarten en een tag maar de tag laat ik pas na 14.01 zien omdat die weer voor het Foreverfriends blog voor die challenge.
 



















Dit is wel hoe ik er nu heerlijk bij zit ;) relaxend op de bank met wat te drinken na zo'n drukke goed besteedde dag!

Ik gebruikte een licht paarse kaart en een donker roze oplegvel met daar weer op een achtervel (eigenlijk bedoeld dus om aan de achterkant van je kaart borduurresten weg te werken). Ik heb 'm gebruikt om op te stempelen.
Ik heb Daisy ingekleurd met mijn Copics en daaroverheen heb ik het hele achtervel beïnkt met distressinkt-Vitange photo.
De andere stempels kwamen er later bij net als de vlinder en plakparels.


Dit is echt één van mijn favoriete stempeltjes: Daisy op de fiets met haar mooi versierde mandje met bloemen.
Aangezien ik ook dól ben op bloemen als embelishment voor de kaarten heb ik hier dan ook weer zorgvuldig gebruik van gemaakt haha!
Kijk zelfs maar weer eens!
 

 
Zoals je op de kleine fotootjes kunt zien houd ik dus van details en heb ik de verschillende bloemen maten uit verschillende soorten scrappapier gebruikt en deze samen gecombineerd tot fleurige bloemen.
Ik heb gekozen voor honingkleurig kaartkarton met een lichtroze oplegvel en dáár weer bovenop weer een achtervel omdat ik daarop heb gestempeld net als bij de eerste kaart.
Natuurlijk heb ik de stempel weer ingekleurd met mijn Copics.
De bloemen zijn dus met 3 verschillende stans maten gemaakt en aan elkaar gemaakt met een splitpen (door het hartje van de bloemen).
Verder heb ik de takjes erbij gedaan te samen met de rhinestones en plakparels.

Ik ben héél benieuwd wat jullie van deze schatjes vinden!!
En het spijt me dat ik zó laat dit nog heb gepost.
Deze keer geen challenge waaraan ik mee doe met de kaartjes! Deze zijn gewoon voor de voorraad ;)
Morgen lekker weer knutselen met mijn knutsel oma & tante!
Daarna zal ik wel weer wat resultaten laten zien als dat kan want... eerst mijn "huiswerk" voor het het FFblog waar ik nog 2 kaarten voor wil maken voordat het 14.01 is.
Tot snel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda