Pagina's

vrijdag 4 januari 2013

Super start in 2013!

Hoi allemaal,

Allereerst wil ik jullie niets dan goeds toewensen voor het komende jaar!
Natuurlijk ook een heel creatief 2013!!!! Want ik vind het erg leuk om ook steeds jullie knutsels te zien!
Nu hoor ik natuurlijk allang te slapen maarja.. de verleiding was toch té groot om nog even op blogs te kijken opzoek naar leuke nieuwe uitdagingen én uitslagen van de afgelopen challenges.
Wat blijkt........
Ik ben op het Hobbyhome blog tot 2e verkozen met mijn labelkaart die ik voor kerst voor mn paps en mams heb gemaakt!!
Dit was dé kaart:



Hoe leuk is dat om te lezen ;) Nu kan ik natuurlijk helemaal niet meer slapen maar ach het is wel erg leuk nieuws dus dat geeft niet!
Ik wilde dit natuurlijk even met jullie delen:

I MADE IT TO THE TOP 3 AT: Hobbyhome ;)

Slaap lekker!
En tot morgen (want ik heb nog 2 kaarten te posten!!).

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig nieuwjaar Linda!! Hij is voor jou wel heel goed begonnen he!! Maar terecht hoor, erg mooie labelkaart! Had je mijn reactie op jouw vraag op mijn blog nog gelezen over het papier dat ik gebruik? Ik weet niet of als ik op beantwoorden klik jij ook een berichtje krijgt maar er staat dus een antwoord, hihihi. Hoop dat je vanmorgen een beetje wakker kon worden.
    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mariska,
      Ja leuk he!!
      Ik heb goed geslapen hoor ;)
      Ja ik heb het wel gelezen en vond eerder ook bij jouw materialen die je graag gebruikt al antwoord!
      Nee ik krijg er geen berichtje van.. tenzij ik mij op alle volgende posts abonneer. Nu hoop ik dus dat je dit ook ooit nog eens leest haha ;)

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda