Pagina's

zaterdag 5 januari 2013

Foreverfriends candy!!

Hoi allemaal,

Leuk dat je weer langs komt op mijn blog. 
Vandaag heb ik leuk nieuws voor je..
Op het Foreverfriendschallengeblog kun je een leuke candy winnen!
Je hebt tot donderdag 31 januari 23.59 uur (GMT)

Doe mee aan de leuke uitdagingen én met de candy! Want je kunt leuke prijzen winnen van de sponsor :
Ben je benieuwd wat je kunt winnen??? Wacht dan niet langer en kom gauw kijken op http://foreverfriendschallengeblog.blogspot.co.uk/ 
Check meteen de voorbeelden die met de candy gemaakt zijn zodat je meteen wordt overgehaald om mee te doen!!! ;)
Heel veel succes en we hopen je ook te zien bij de lopende challenges (de maandelijkse of de fortnightly= tweewekelijkse).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda