Pagina's

zaterdag 5 januari 2013

Gastdesigner voor 1 keer bij NKU!


Hoi,
Hier nog een berichtje van mij!
Eindelijk mag ik mijn kaartje plaatsen die ik heb gemaakt voor mijn tijdelijke "gastdesigner-schap" bij de Nederlandse kaarten uitdagingen. Omdat ik in december met mijn kaart was uitgekozen als gastdesigner mocht ik voor de challenge met het thema: verjaardag, een kaart ontwerpen.
Nou dat wil ik wel natuurlijk!
Dus ik ging aan de slag en ben weer voor mijn doen opzoek gegaan naar een nieuwe lay-out voor mijn kaart. Ik had gewoon geen zin in een simpele dubbelgevouwen kaart!
Hieronder zie je het resultaat!
Zie je de glitterpompoms die je gebruikt op cadeautjes? Leuk hè?

Hier zie je de label die achter de doiley verborgen zit met..., de nederlandse tekst!

 

Nu de kaart nog 1x in zijn geheel!


















En wat vinden jullie ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda