Pagina's

woensdag 20 april 2022

Tulpenveld

 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier ben ik weer met een kaartje. Dit keer een vol tulpenveld. Naar het idee van Jeannette Bron. Haar kaartje stond 2 april op het Marianne Design blog. En omdat ik zo suf was met mijn 3D kit over het plaatje te knoeien, kon ik het weg stoppen achter een tekst sticker van Marleen. 

This time I'm showing you a card full of tulips. On the Marianne Design blog, I saw this card by Jeannette Bron. She made a lovely card. It became inspiration for this card. I spilled 3D kit on my cardtopper. I made it dissapear with a text sticker ByMarleen for Marianne Design.



1 opmerking:

  1. Heel leuk kaartje! Die tulpenvelden zijn altijd zo'n feestje om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda