Pagina's

zaterdag 23 april 2022

Boeket #03 met tulpen en flower corner

 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag weer eens een paar tulpen want daar ben ik dol op! Dit keer in een boeket. Ik maakte dit kaartje al in de voorjaarsvakantie maar zit zo weinig op blogger, dat ik amper de tijd neem om iets in te plannen. Daarom deze week maar wat vaker even een kaartje van mijn hand ;)  Today another tulip parade ;) This time tulips in a bouquet. I made it several weeks ago. Now it's time to show you all!

Ik wilde ook eens experimenteren met soorten bladgroen en bloemen in een boeket wrap. Bij Trijntje zag ik al hele leuke tulpen boeketten voorbij komen dus dat wilde ik ook eens doen. Het is nog best lastig om een geschikte variant te vinden ;) Ik koos voor de tulpen die oorspronkelijk bij de grasborder horen en als bladgroen koos ik een takje dat bij de card in a box hoort. Ik was vergeten de tulpen te embossen dus heb ze een beetje beïnkt voor war diepte. De mooie flower corner en het papier van Eline's Honeymoon maken het helemaal af. 
I was about to experiment with the leaves and flowers in the bouqetwrap. The size does matter. I chose the tulips of the Marianne Design die with grass border and green leaves of the card in a box set, also by Mariannne Design. I forgot to emobss the tulips so I added some distress ink to create a little dept. Further I added the flower corner and some Eline's honeymoon design paper (also by MD).



2 opmerkingen:

  1. He, maar je hebt een geweldige kaart gemaakt. Ik vind die tof!!
    Wonderfull card.
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk he? Ik was ook geïnspireerd door Trijntje. Zo'n boeket kan voor alle gelegenheden.
    Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda