Pagina's

donderdag 28 april 2022

Milou 2 en 3 maanden oud

Hoi allemaa/ Hi everybody,

Vandaag een berichtje van mij met wellicht een gekke titel.
Je herinnert je vast nog wel dat mijn nichtje eind januari is geboren. 
Toen mijn neefje 2 jaar geleden werd geboren heb ik iedere maand een kaartje gemaakt. Nu doe ik voor mijn nichtje hetzelfde. Alleen moet ik wel er aan denken dan ook de kaarten hier te laten zien hè? Anders snap je er niks meer van haha.

Today a post with 2 cards for my niece. The box card was for her 2nd birthday month. The squared card is for her 3rd month. When my nephew was born ( 2 years ago) I also made him every month a card. So for his little sister I do the same. But I have to show them to you aswell ;)

Daarom dit keer een post met de kaarten van maart en april.
So here's a post with the card for march and april.







2 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten voor je nichtje. Zo leuk dat je dat iedere maand doet.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf zeg! Zo'n leuk idee. Ik heb het even overwogen voor Jesse, maar dat is me niet gelukt...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda