Pagina's

maandag 18 april 2022

Gieter #02 mama 65, COL ijsbeer #01 / Gieter #03 voor een 90 jarige

 


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Genieten jullie ook zo van het paasweekend? Ik heb de afgelopen dagen lekker doorgebracht bij mijn ouders. Mijn moeder was vrijdag jarig. Ze werd 65 dus ik maakte een kaart voor haar in de vorm van een gieter. Het schattige ijsbeertje mocht niet ontbreken en een dosis bloemen kan in deze tijd van het jaar super goed ;)

Did you enjoy Easter? Here in the Netherlands we have lovely spring weather so it was nice to enjoy the sun! Last friday my mom became 65 years! I made her a card in the shape of a watering can. With the cute icebear of Eline Pellinkhof (Marianne Design) and lots of springflowers.



De gieter voor mijn tante die 90 werd zie je hierboven naast een oude kaart die ik had voorzien van een andere leeftijd (die was voor een oom). Ik ben helaas vergeten goede foto's te maken en vond er nog één terug die ik naar mijn moeder gestuurd had om te showen via whatsapp... niet de beste maar wel leuk om toch even aan jullie te laten zien hoe die dan is geworden. Weer zo anders hè?

The watering can which I made for my 90 years old aunt, is on the right of the picture above.
I forgot to make nice pictures of it. So just one quick picture to see the result. A completely different version then my moms watering can right?





1 opmerking:

  1. Prachtige gieter maakte je voor je moeder. Lekker vrolijk. ook die voor je tante ziet er leuk uit.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda