Pagina's

donderdag 30 december 2021

Kerst 2021: Speciale kaarten voor mijn ouders en tante

 Hoi allemaal/ Hi everybody,

This post is a long and personal one, so for english visitors who will know the story about these two cards: use the translate button.

Ieder jaar maakte ik 3 meest bijzondere kaarten voor Kerstmis. Helaas overleed op 14 november mijn (knutsel) oma en heeft afgelopen kerst wel even een andere dimensie gehad.

 De kaart voor mijn ouders had ik al voor de herfstvakantie klaar. Ik heb alleen op de achterkant een persoonlijke tekst geschreven die past bij dit jaar. De kaart van mijn tante zou eigenlijk (net als ik voor mijn oma in gedachte had) bijna identiek zijn aan de kaart van mijn ouders. Toen ik bedacht dat ik de kaart voor mijn tante extra speciaal wilde maken, ben ik van ontwerp geswitcht. Ik koos de cardtopper met de super schattige ijsbeer die omhoog naar de sterrenhemel kijkt alsof die ijsbeer iemand mist. Perfect dus om uit te beelden hoe mijn tante zich voelt.

De boom is bewust niet behangen met versiering omdat de kerstboom in het leven van m'n tante dit jaar helemaal niet staat (ze zou verhuizen in oktober/november maar dat schoof op naar december/januari en in de tussentijd overleed dus mijn oma). Mijn oma was ons knutselmaatje en we hebben heel wat uurtjes met zijn drieën knutselend doorgebracht. Oma was een creatieve duizendpoot en vond zoveel leuk om te maken en heeft in haar leven een hoop mensen aangestoken met de mooiste hobby die er is: knutselen. 

Oma had met kerst altijd een eigen gemaakt kerstdorp wat ze maakte met stramien borduren. Ik heb nu die huisjes in mijn bezit en die heb ik ook op de kaart voor mijn tante verwerkt (zij heeft zelf ook zo'n dorpje door oma gemaakt).

De kaart voor mijn ouders:

De kaart voor mijn tante:






1 opmerking:

  1. Wauw, wat een superschattig kaartje
    Wow, very cute card
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda