Pagina's

vrijdag 31 december 2021

Even wat anders: Lay-out #01,#02,#03,#04





 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag sluit ik het jaar af met een 'normale' post én helemaal onderaan vind je toch nog een stukje kerst: mijn overzicht van kerstkaarten die ik deze kerst heb verstuurd.

Today I'm closing the year 2021 with a 'normal' card post. Below this post you'll find my christmascards of 2021.

Dit jaar kwam ik giga in tijdnood. In de herfstvakantie heb ik als een malle iedere dag meerdere kaartjes gemaakt want voor de herfstvakantie stond de teller nog maar op 13. Na de herfstvakantie op 35. Uiteindelijk zijn het er toch nog zo'n 42 geworden maar ik was het niet van mijzelf gewend om zoveel cardtoppers te gebruiken of 'simpele' ontwerpen. Mijn goede voornemen is dan ook om het knutselen weer wat actiever op de vrijetijdsplanning te zetten.

In the fall break I made lots of christmas cards. I started my break at 13 cards, ended it with 35 cards. 

In september heb ik de kaarten die ik je nu ga laten zien al gemaakt. Mijn oom was jarig en voor hem kocht en maakte ik de layout met de wijn stempeltjes en de kaasplank. 

In september I made 4 cards with this nice rectangle lay-out size A6. First, one for an uncle who's addicted to wine ;) 

In opdracht voor een vriendinnetje maakte ik 3 bijna identieke kaarten. Zij hebben 50 jaar lang in de familie een kaarten clubje gehad genaamd: RIOS wat staat voor Reizen is ons streven. Ze gingen ieder jaar dankzij de bijdragen van de deelnemers door het jaar heen met z'n alle uit. Om de organisatie te bedanken was mij gevraagd deze kaarten te maken.

The other 3 cards are in order for a friend. To thank a few familymembers for their club to go out on a trip every year. They organised it for 50 years. 


Results:


Zoals beloofd hier nog mijn kerstkaartenoverzicht van 2021
As promissed: my christmascards of 2021

Most of them when they were ready. A few are not in the picture. I didn't send them yet so it's better not to show here on the blog yet.

Below you see a few close ups. I paired them in groups ;) love to do that every year to see what I used most. Defenitly cardtoppers and mini stamped images AND easy lay-outs sketches.




Geniet van de laatste dag van het jaar! Enjoy your last day of this year!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda