Pagina's

woensdag 29 december 2021

Kerst 2021: serie van ijsbeertjes en mini slimline #01, 02 en 03, Lay-out A6

 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Daar ben ik weer... ja alwéér met kerstpost. Ik zal er weer een aantal tegelijk showen want anders zitten we al eind januari en moet ik je nog achterstallige posts laten zien.

Here I am AGAIN with a few christmascards to show you. This time a series of polarbears. My 3Dkit mixed up my plans to make it CAS cards... It ruined my images by adding them to the desingpapers. So I coverd it up with embellishments and borders.

Een serie ijsbeertjes (de cardtoppers en stempeltjes) want ik had echt nog wat snelle kaartjes nodig. Helaas verpestte mijn 3D-kit de plaatjes door vette vlekken er doorheen te laten zien :( dus last minute moesten er nog kaders omheen of moesten er extra embellishments op om het te verdoezelen. Ze zijn nu wel veel leuker dan hoe ik ze CAS had gemaakt maar van een rechthoek een vierkant maken terwijl het rechthoekige plaatje al vast zat met 3D kit was best een uitdaging... gelukkig lukte het met de schaar nog best goed. Maar man man man, wat baal ik als de 3D kit na een poosje vlekken laat zien (door het plaatje heen).


Mini slimline with a polarbear behind a window

This one you'll also find in the penguins post on my blog.

I added the slimline on a big tag this time. Completely different, don't you think??



2 opmerkingen:

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda