Pagina's

woensdag 27 januari 2021

KKT januari 2021: Roze en groen

 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag doe ik ook mee aan de KKT uitdaging van deze maand en dit kaartje is echt gisteravond laat nog tot stand gekomen want ik heb totaal geen tijd gehad. Vorige week heb ik 'even' een webshop voor onderwijsmaterialen gelanceerd samen met mijn collega. Dat ging echt in de avonduren zitten want overdag werken we beide gewoon meer dan fulltime. Dus van knutselen was amper sprake, dat vind ik af en toe echt wel eens jammer maar ja ik wil wat dus dan moet ik het ergens bekopen :(



Mocht je het leuk vinden om eens te kijken: spelenmetspellen.nl (voornamelijk voor bovenbouw leerlingen van het basisonderwijs, dyslexie vriendelijke en zo veel mogelijk met elementen van bewegend leren of te wel, leren met je lijf).

Today I'm showing you a card which I made very last minute. It's a card for the lovely color challenge over at KKT.

I barely had time to craft this month. I launched a webshop for educational material aside my 60-80hours workweek. So I had to skip crafting in order to get it all done in time.

Toen ik eindelijk mijn greep in de papier voorraad deed bleken de kleuren van het designpapier veel fletser dan in mijn hoofd. Jammer want ik vind het zo'n mooie kleurencombi die er is gekozen. Daarom wilde ik ook perse wel meedoen. Er zat niets anders op dan met gewoon kaartkarton de achtergronden te maken maar dankzij de bloemen hoek stans van MD ging dat met gemak. Helaas kwam ik net een puntje groen te kort om de hele kaart te dekken dus uiteindelijk heb ik de cardtopper nog uitgeknipt en nu lijkt het nog net of de plantjes op de roze tafel staan. Ik zie wel dat de kleuren op de foto door het lamplicht wel erg uit verhouding zijn... helaas.

When I finally started looking in my stash, I noticed my papers are less bright as I thought they would be. So I decided to work without designpapers. 
No problem with this beautiful 
floral corner die by MD. I missed a corner of green but I think it works out nice like this.

Ik kom vanavond bij jullie kijken!



5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Linda. Zo'n stans vind ik altijd lastig te gebruiken maar het is jou prima gelukt. Leuk dat je dat schrijft over bewegend leren. Ik heb dat ook op de basisschool regelmatig gedaan. Een keer een hele ochtend. Toen vroegen de kinderen: 'Juf, gaan we dan vanmiddag weer werken?' Ze hadden echt niet in de gaten dat ze 's morgens ook aan het leren waren geweest..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een kaart met allen en opstaan begrijp ik. Toch is die mooi, we weten allemaal wel hoe lastig het fotograferen in deze tijd van het jaar is. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het er druk mee. Maar gelukkig toch nog tijd gehad om te ontspannen en een mooie kaart te maken. Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart, Linda. Je link bij Martina klopte niet, dus ik kon je niet vinden. Nu gelukkig wel, nadat je reageerde bij mij!
    Knap gedaan om je stukje groen dat je miste zo op te lossen, het is een vrolijke kaart met die plantjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, hoi, Linda.
    Via het kleurenkaartenteam was het niet mogelijk om te reageren.....de link werkt niet.
    Gelukkig heb je mijn blog wel gevonden en een reactie gegeven en nu kon ik je blog wel vinden.
    Je hebt een MOOI kaartje gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda