Pagina's

zondag 24 januari 2021

Eekhoorn #03 post

 


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag laat ik je een winterse verjaardagskaart zien. Een tante van mij uit Limburg was jarig dus een goede reden om eens een winterse kaart te maken. Ik moet je meteen opbiechten dat ik als doel had de eekhoorn te gebruiken want ik denk dat ik die echt pas in al die jaren dat ik hem heb 2 of 3 keer eerder had gebruikt. Hoog tijd dus en ik vind 'm echt leuk geworden. Zo zullen er echt meer volgen ;)

Today I'm showing you a winter birthday card for an aunt of mine. I have to confess that this is just the 3rd time I used the cute squirrel since I bought him... *shame on me* Time to make it a goal to use him more often this year. With this result I'm sure more will follow ;)


Challenges:

Creatiefmethobbyshopdaantje- Brievenbus




3 opmerkingen:

  1. Hij is echt super leuk geworden! Die eekhoorn is inderdaad een schatje. Eigenlijk alle diertjes van MD wel.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart geworden !!!
    Heerlijk die sneeuwklokjes.
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,
    wat een enige kaart met de eekhoorn de brievenbus. Het gaat hier net zo. De diertjes van Marianne heb ik nog niet eens allemaal gebruikt, die ik heb.
    En ik zat nog te denken, je kunt je kaart voor je vader nog wel linken bij K&K. We vragen iets met een C en het is toch een colbert wat je voor je vader op een kaart hebt verwerkt....

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda