Pagina's

zondag 17 januari 2021

In de lift 2021 #01 voor papa

Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag nog een 2e post met een kaartje dat ik vorige week voor mijn vader maakte maar ik had nog geen blogtijd gehad. Ik zag op zaterdag de leuke liftchallenge waarbij het vlak van de kaart minimaal uit 2 delen moest bestaan en ik wilde daar graag aan meedoen. Ook wilde ik een kaart voor mijn vader maken die afgelopen zondag bevestigd werd als ouderling in de kerk. Hij had een mooi colbert jasje gekocht dus ik heb die nagemaakt met de leuke stans van MD. Het verdelen van de kaart in 2 delen wilde ik in de hoeken omdat ik het in eerste instantie wilde combineren met de challenge van: TSOT met de leuke sketch en het thema party, al dacht ik net dat de deadline al verlopen was maar ik kan nog net meedoen dus toch hier nog snel mijn kaartje :) Nou zo'n beroeping is toch ook een klein feestje op zich dus past prima vind ik ;) Helaas mochten we vanwege corona niet in de kerk erbij aanwezig zijn dus mama en ik keken samen online naar de dienst en daarna hebben we samen gezellig met z'n drieën geluncht en gewandeld. Ik had aangevraagd om de lezing te doen dus zo was ik (via een opgenomen filmpje wat werd geshowd op de beamer) een beetje bij mn paps in de dienst aanwezig.

Today my 2nd card to show you because of the deadline over at TSOT they have a lovely sketcy challenge with optional theme: party. I made this card for my dad to celebrate the start of his new task in church for the upcomming 4 years (I looked at the translation of these dutch words for it but i think nothing suits it well ;)) Sadly enough it was not allowed for us to join live in the church because of corona. I asked to be the lector and did the bible text online so that was my way of showing my dad I was with him ;) My dad bought this blazer for his new task and this special day so I made sure the blazer was on the card ;)

lift card

the sketch



Eerst helaas aardig wat design papier verprutst doordat ik de hoeken linksboven en rechtsonder wilde gebruiken met ruimte er tussen maar als je het wat uit elkaar plaatst is het geen evenwijdig vierkant meer.. dus toen heb ik het mijzelf iets makkelijker gemaakt. Zo lijken het alsnog de vlaggenlijnen van de sketch van TSOT. Uiteindelijke dik tevreden... alleen niet over het verprutse design papier... Hebben jullie dat ook dat je dat zonde vindt?

At first I ruïned my design papers because of the Liftchallenge -challenge ;) for me it was a real challenge to make it work to combine this with the sketch ;) In the end I did manage. Here's the result


Challenges:




8 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart voor je vader. Wat jammer dat jullie er niet bij konden zijn in de kerk.
    Wat heb je de sketch van TSOT mooi verwerkt in deze kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, gorgeous details for this one - love that stitched edge, and what a perfectly swanky brad that is! Goes with that suit beautifully! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, dat is inderdaad jammer, maar jullie hebben het goed opgelost. Mooi dat je de lezing kon doen en ik vind het erg leuk dat je het jasje op de kaart hebt gedaan. Je vader loopt normaal niet vaak in een net jasje blijkbaar!? Des te leuker.
    En ja, ik vind dat ook altijd zo erg als ik mooi DP verpruts. Kan ik echt even een momentje van balen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A wonderful interpretation of our Try Stampin' on Tuesday challenge, Linda! Congratulations to your father for being named an elder! A great card for this special event! Thank you for sharing the news about your father, and your creative talents with us at TSOT!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en feestelijke kaart voor je vader en wat een mooi colbertje! Leuk papier ook, past er goed bij als achtergrond. Ja, tegenwoordig is elke bijeenkomst anders dan vroeger helaas. Maar je kon er toch een beetje bij zijn. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stijlvol en toch feestelijk kaartje voor je vader. Leuk ook dat je de tekst zelf zo mooi hebt geschreven! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je het colbertje hebt nagemaakt. Dan wordt het echt een persoonlijk kaartje. Mooie kleuren heb je gebruikt. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Colbert! Daar had ik ook nog niet aan gedacht. Mooi gedaan! Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda