Pagina's

vrijdag 29 januari 2021

Slimline #03 voor mijn neefje

 


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag is mijn neefje precies 11 maanden oud.
Volgende maand is hij alweer 1 jaar oud. Helaas kan dat ook geen groot feest worden maar gelukkig beseft hij deze gekke periode toch niet zo.

Ik maakte dit keer een slimline kaartje omdat het wel leuk paste bij het plaatje in combinatie met de alfabet letters. Stiekem ben ik blij dat ik nog 1 keer uitpak en dan gewoon jaarlijks een kaartje stuur haha. Het is toch soms erg puzzelen wanneer ik die kaarten ga maken. Ik heb het met heel veel plezier gedaan. Iedere maand een kaartje sturen met de laatste updates van die maand zodat ze een klein naslagwerk hebben aan kaarten en korte updates van de eerste 12 maanden.

Deze keer ben ik helemaal in het blauw gebleven en onbewust kan ik zo dus wel meedoen met de MD challenge waar ze monochrome tinten willen zien.

My little nephew is today 11 months old. Every month I send him a card with that months updates till he's one year old. I made a slimline card and in blue monochrome colors. In one month he'll became 1 year old... So bizar a year can go só fast.

MD products:
cardtopper van Eline
Elines design papier Babies little miracles
COL alfabet groot
COL party numbers
papieren knoopje

(de nummers moet ik even opzoeken).

Challenges:

MD- monochrome kleuren.



10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, om elke maand een kaart met de ontwikkelingen van je neefje te maken, leuk naslagdocument! En hij is wel op een bijzondere dag geboren, zeg.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje geworden Linda.
    Leuk dat je mee doet aan onze "monochrome" challenge.
    groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om iedere maand een kaartje te sturen Linda. Een slimline is groot hè, dus daar kan wel wat op...heel leuk zo met de grote letters! Gelukkig beseft hij zijn verjaardag nog niet maar zo sneu voor alle kinderen dat ze het niet kunnen vieren!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lief kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog MD

    neem ook eens een kijkje op mijn blog
    http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de challenge Linda!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje leuk idee om een slimline te maken met het plaatje heb dat ook maar wist nooit hoe te gebruiken leuke details heb je erbij gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee maar ook veel werk om elke maand een kaartje te sturen
    Gezellig dat je meedoet met onze “monochroom" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 11 maanden al weer! De volgende kaart wordt vast een hele bijzondere.....1jaar.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee om dat zo te doen.
    Mooie kaart voor het naslagwerk.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke babykaart Linda en superleuk dat je elke maand een kaartje hebt gemaakt voor je neefje,
    Bedankt voor het meedoen met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda