Pagina's

zaterdag 19 december 2020

Kerstkaarten overzicht 2020

 

Hoi allemaal/ Hi everybody,

Alle kerstkaarten (op die van mijn tante en oma na) zijn gemaakt en verstuurd. Vandaag en morgen die laatste 2 maar eens afmaken en stiekem door dus brievenbus doen.
All christmas cards (except the two of my granny and aunt) are made and on it's way or already deliverd. This weekend I'll finish the last two, so I can sneaky bring them by.

Elk jaar maak ik rond 6 december een kaartenoverzicht van de kaarten die ik het afgelopen jaar weer maakte. De teller staat nu op 46 en dus nog 2 te gaan voor Kerst.
Die krijgen hun aparte post als ze bij mijn oma en tante aanbeland zijn ;)
Every year when it's december 6th, I make this picture of my christmas cards. So I can write them and send them away. This year I made 46 (and the 2 of my granny and aunt will be made). They'll get their own special blog post when they're deliverd ;)

Dit zijn de kaarten die ik na 6 december allemaal ben gaan schrijven.
These are all my cards for 2020 which I wrote and did send already.



Naast alle kaartjes die ik voor de lln. en collega's heb verstuurd voor mijn RT praktijk. 
Dit was het kaartje wat ik heb laten maken door een vriendin van mij die grapfisch ontwerpster is:
I also send cards to my students and collegues for my remedial teaching practice.
This is the card I send to them. My friend who is a graphic designer, designed my logo and also this card. It says: happy holidays. 





1 opmerking:

  1. Leuk om alle kaartjes nog eens samen op de foto te zetten. Daar zitten heel wat creatieve uurtjes in.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda