Pagina's

zondag 13 december 2020

Kerst 2020: Stolp #01, Pinguïns #01




 

Hoi allemaal/ Hi everybody,

Deze stolp heb ik voor mijn ouders gemaakt. Ze waren er weer blij mee :)
I made this card for my parents. They loved it :)

Ik heb geprobeerd de schudvariant van Sigrid Klingenberg ( 7 okt) na te maken met meerdere lagen mica en schudsneeuw.
I've tried to make the shaker card a la Sigrid Klingenberg (she posted the card october 7th, 2020) with more than one layer of the see through aspect. 

Mijn rand is 1 centimeter breed, die plakte ik op mica, dan met 3Dkit op de 2e laag mica met daartussen de schudsneeuw. De tip van Sigrid was om eerst de achtergrond te maken en daar mica overheen te doen zodat de sneeuw niet achter de verschillende laagjes blijft zitten. Die ga ik onthouden en vaker toepassen want daar heb ik wel eens last van gehad.
My border is 1 cm wide, I added 2 layers of mica and shaker snow in between. I used 3D kit to stick the layers together. In the background I have several layers of dies so Sigrid suggested to put mica in front of it to cover it. Because of this way of working there's no option for the snow to stick between the dies.




3 opmerkingen:

  1. Prachtige stolp! Ik snap dat je ouders hier blij mee waren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat heb je supermooi gedaan! En dat je ouders er blij mee waren snap ik helemaal! Leuk die stolp en ook niet zo moeilijk, denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie stolp met het wintertafereeltje erin
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda