Pagina's

zondag 20 december 2020

Kerst 2020: Marleens vosje #03 en #04

 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Dit keer nog een post met 2 vossenkaartjes. De twee eerdere keren gebruikte ik de vos als silhouet. Nu niet en dit vind ik toch wel echt veeeeeeeeeeeeel leuker.
Sinds kort heb ik de bergen van Marleen toch ook maar aangeschaft. Daardoor wordt het extra leuk om mijn vosje te gebruiken :)
This time another fox post (no. 3 and 4 of this year). Recently I bought the mountains designed byMarleen for Marianne Design last year. So easy an nice to use the fox in front of it.






3 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten met het vosje. Hij doet het goed zo bij de bergen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaartje met het vosje erop.
    Heel wat kaartjes gemaakt voor de kerst ,zullen met veel plezier bekeken worden.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk Linda! Die bergen zijn wel mooi. Soms twijfel je over een aanschaf, maar als je twijfelt koop je het later vaak toch nog is mijn ervaring) En in je vorige post laat je en heel mooie kerstkaartenserie zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda