Pagina's

zondag 22 maart 2020

Schildpad #01


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag weer een babykaartje want ja... de trotse opa's en oma's verdienden ook kaartjes.
Als eerste laat ik die zien voor mijn ouders. Zij zijn opa en oma geworden van hun eerste kleinkind. Ik zag al best wat leuke kaartjes voorbij komen met de schildpadjes van Eline maar ik wilde zowel opa als oma en de kleine erop.
Today I'm showing you a babycard again... Because the proud new grandparents deserve a lovely card aswell. As first I'm showing you the card for my parents. They became grandparents for the first time.
In the time Liam (my nephew) came to the world at 29.02.2020 I saw on blogs lots of cute turtle cards. But everytime only with 1 big turtle and 1 baby. I wanted to make a card with both grandparents and the baby on it.

Dus heb ik het zo gedaan dat opa en oma naast elkaar staan en het kleintje er aan komt lopen. Ik vind ze zó schattig... Ik ben helemaal verliefd op deze schattige schildpadjes.
Voor oma schildpad heb ik een oogje van het konijntje gebruikt.
Ze waren super content met de leuke kaart!
So I did put grandma behind grandpa so they walk together towards the little one. I think they're so cute... I'm so in love with these cute turtles.
For the granny I used the eye of the bunny collectable by Eline for Marianne Design.
My parents were so content with their card!










2 opmerkingen:

  1. Super lief kaartje. Een heel goed idee om opa en oma op deze kaart voor je ouder te zetten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat superleuk! Voor opa en oma een kaartje, wordt vaak zo op prijs gesteld! EN die schildpadjes zijn ook ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda