Pagina's

vrijdag 13 maart 2020

Alpaca #04 Liam


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag een speciaal bericht over een speciale dag: op 29.02.2020 is mijn lieve neefje Liam geboren. Hij zou pas rond 1 april zijn opwachting maken maar hij kon niet meer wachten om ons te ontmoeten, het was even schrikken dat hij ruim 5 weken te vroeg geboren werd maar hij en zijn ouders maken het goed. Ze zijn sinds afgelopen maandag thuis gekomen. Wat doen ze het goed, ik ben trots op ze!

Today a special message and special card for a special person: my nephew Liam. He's born 5 weeks before his due date. They came home last monday and doing fine! So proud of my little brother and his girlfriend!








2 opmerkingen:

  1. Dat is grappig. Ik plaatste vanmiddag een kaartje voor Roos, ons achternichtje dat ook op 29 februari geboren is!
    Je kaart voor Liam is erg leuk en lief! Die lama is zo leuk (hij houdt bij mij volgens mij winterslaap)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje met de mooie lama! 5
    Gelukkig gaat alles goed met de kleine Liam.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda