Pagina's

zaterdag 28 maart 2020

DTCF Lente kleuren


Hoi allemaal/ Hi everbody,



Het is alweer tijd voor een nieuwe uitdaging op het Craftyfriendschallengeblog.

Dit keer is het thema Lente kleuren. Laat je inspireren door de prachte kleuren die de lente ons bied en doe gezellig mee. Onze sponsor is: 
It's time for a new challenge over at the Craftyfriendschallengeblog and the theme is: Spring (colors). We'd love you to use the color scheme. (See below in the post).
Our lovely sponsor is:
Ik mocht werken met deze super schattige dame met haar hondje.
Ik heb de digi én het papier lekker fleurig gehouden in de lente kleuren van het kleurenpalet waar we ons aan houden. Ik heb er verder wel een verjaardagskaart van gemaakt want ik vond die ballonnen daar wel bij passen ;)
I chose to work with this cute lady and her dog. The digi and the design papers are in the colors of the color scheme. Because of the balloons I turned it in to a birthday card aswell :)



Dit is het kleurenpalet/ The color scheme.






Ik hoop dat met jullie alles goed gaat. Hier gaat het goed maar de afgelopen twee weken waren gekkenhuis wat werk betreft. Van volledig begeleiden naar 20u per week niet op school werken als zzp RT'er dus ook geen inkomsten daarvan. Wel 13 kids per week nog thuis begeleiden (eerst met scherpe maatregelen volgens RIVM maar sinds afgelopen maandag volledig online). Gelukkig was ik al 3 jaar bekend met online begeleiden maar gebruikte ik het amper. Nu 100%

Wat een geregel daar bij kwam kijken was niet normaal voor 13 kids. Nu loopt het allemaal zoals ik het wil en kan ik vol goede moed de komende weken in. 
I hope you're doing ok during this Corona times... Stay safe!
I'm doing ok.
I'm working as a independent entrepreneur (remedial teacher). No school is 20 hours less of income per week for the upcomming weeks... But luckily I have also 13 children in my own practice. The past 2 weeks were like crazy. So much to arrange to make the shift from live to 100% online working. Luckily I have already 3 years of experience with online helping kids but I prefer live. Now since last monday it's going the way I want it :) So I keep my head up high and keep going.








3 opmerkingen:

  1. Ja het zijn rare tijden en je loopt steeds weer tegen iets op wat niet kan!Maar laten we maar volhouden het is voor ons eigen gezondheid! Je kaartje is een vrolijk kaartje! Leuke kleurtjes en een leuke digi! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijk kaartje! Lekker feestelijk. Ik maakte vandaag een kaartje met hetzelfde papier maar die komt pas volgende week op mijn blog.
    Bij ons krijgen de kinderen werk op papier en contact gaat via de mail, telefoon of whattsapp. Er zijn gezinnen waar het niet lukt met online-lessen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,je kaartje is erg vrolijk met die kleurtjes! En dat zal zeker even wennen zijn om het anders te doen dan anders. Zou wat dat betreft niet zo erg zijn als het nog wat langer duurt, je bent er nu net aan gewend. Alleen je inkomsten van school, dat is niet zo fijn natuurlijk. Sterkte ermee en zorg goed voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda