Pagina's

zaterdag 28 mei 2022

Kerst 2022: Don & Daisy verzamelpost



 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag weer eens een kerstpost met zoals beloofd Don en Daisy in de hoofdrol. Deze kaartjes stonden al een poosje klaar achter de schermen. Ik maakte ze in mijn voorjaarsvakantie namelijk al.  De plaatjes/ stempels zijn bewust steeds de eye catchers en verder niet zo heel veel tierelantijntjes. Wel lekker glitter papier of strassteentjes want het is natuurlijk wel de tijd van over de top met versieren rond Kerst.

Today I'm back with - as promissed- a christmascard/ wintercard series with Don & Daisy.
Don & Daisy are the focal point on my cards. Furthermore I only added some rhinestones or glitter papers to give it a little extra. 







1 opmerking:

  1. Wat een leuke serie met Don en Daisy. De middelste vind ik persoonlijk de mooiste.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda