Pagina's

vrijdag 27 mei 2022

Bloemenkaart pluk de dag

Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag weer eens een kaart met bloemen. Ik ben dol op die mooie cardtoppers van Mattie voor MD en gebruik ze graag voor mijn tantes en 'oudere' mensen in mijn kennissenkring. 
Bij deze afbeelding paste heel mooi het Country Style paperblock en het honeymoon papier van Eline. De Van harte stans is uit zacht groen design papier gestanst van Craft Sensations (Action). De bloemblaadjes van de card in a box stans zijn uit een van mijn eerste MD blokjes gestanst namelijk het Birds and flowers blokje.

Today I'm showing you a floral card. I adore the cardtoppers of Marianne Design by Mattie.
I love to use them for my aunts or 'older'  acquaintances. All products are by Marianne design except the designpapers I used for the 'van harte die' It's from Carft 
Sensations.







2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart. Je hebt de rozen echt in de schijnwerpers gezet door ze in deze ronde stans te zetten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha Linda, wat een mooie kaart. Die ronde stans is zo leuk! EN het plaatje van Mattie is ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda