Pagina's

dinsdag 4 januari 2022

Leeuwtje #02 Jana 2 jaar

 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag ben ik hier met een kinderkaartje. Deze categorie kaarten maakte ik tot nu toe heel weinig. Nu er wat meer kinderen in mijn vrienden en familiekring komen, horen deze er natuurlijk ook bij. Ik moet je wel zeggen dat ik het best lastig vindt om ze te maken en er is toch al snel wat minder inspiratie voor te vinden. De stempeltjes van Eline voor MD lenen zich er perfect voor.

In combinatie met een leuke kaart vorm (waarvan de voorraad nu écht BIJNA op is), en het leuke papier van de Action kom je al een heel eind.

Nou was het niet mijn eerste ingeving om een leeuwtje te kiezen voor een 2 jarig meisje maar ik heb 'm wel gekozen omdat ik een boek cadeau gaf waarbij de leeuw ook prominent op de voorkant van het boek te zien was, dus vandaar.

Today I'm showing you a card for a two year old girl. I think it's pretty hard to make a card for a child but now I have todlers in my family and in my cirkle of friends, so you'll see once in a while a card for a child ;)
I made her this card for her birthday. I chose the lion becaude of the present. On the book -which I gave her- was also a lion the eyecatcher on the cover. 





2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje. En wat leuk dat de kaart matcht met het kadootje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ene heel leuk kaartje voor een 2 jarige. Het zijn niet de makkelijkste kaarten om te maken inderdaad...
    En wat raar dat je met zo'n omweg naar mijn blog moet! Ik heb er nog maar 1 iemand over gehoord en die komt niet meer, dus extra leuk dat je al die moeite doet om toch op bezoek te komen(bloos)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda