Pagina's

donderdag 6 januari 2022

Kerst 2022: Slimline label #01, Kaarsen #01

Hoi allemaal/ Hi everybody,

 Vandaag ben ik hier met mijn eerste kerstkaart voor 2022! Ik heb daarvoor mijn nieuwe slimline label van MD gebruikt. De kaarsen had ik voor de kerst gekocht en helaas ook nog niet gebruikt net zoals de stans 'Fijne feestdagen.' Dus met voor mij allemaal nieuwe mallen ;)
Today I'm showing you my first christmas card (tag) with all (to me) new dies: The slimline tag, the candles, the 'fijne feesdagen' circkle border.

Ik heb mijn lintjes doos eens goed geraadpleegd en uit de erfenis van mijn knutsel oma heb ik lekker wat lintjes en strikjes van lint kunnen gebruiken! Dat zou ze leuk gevonden hebben. 
I went through my ribbon stash (I recently inherited ribbons from my granny aswell) and found pretty ones to use in the same color tones. She would have loved that.

Dacht ik mee te kunnen doen aan de MD challenge, mocht het helaas alleen als je een label 'op' je kaart hebt.. Er waren ook voorbeelden van een grote label dus dacht dat dat ook kon, helaas kan deze mooie label daar niet mee doen maar gelukkig wel bij andere uitdagingen.
I thought to enter in a Dutch challenge but I misread something... I had to use a tag on a card eventhough there were examples with the big tags but they had also mini tags on it... decieving ;) Luckily I can enter in other challenges aswell!

Challenges:





8 opmerkingen:

  1. Ik moet ook 2 keer kijken bij de MD challenge hoor maar ook op de labelkaarten zat een klein labeltje dus snap je verwarring! Het is in ieder geval een hele mooie geworden!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je vraag over de baard van de kerstman, die is op cardstock aangebracht met kwastje en 3D pasta van dutch doobadoo ik maak er ook vaak sneeuwrandjes mee! 🤗🖐

      Verwijderen
  2. Supermooie labelkaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,
    hij is echt geweldig! Wat mooi gemaakt. Die ronde stans is zo leuk. Ik heb die met Veel liefs, ook zo gaaf. Ik twijfel nog over deze. Ik heb nog verjaardagsgeld...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie labelkaart heb je gemaakt Linda, de kaarsen zijn heel gaaf erbij. De kaart had je gisteren ook mee kunnen laten doen bij 52WTC (52weekstochristmas.blog), bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was al aan het zoeken naar iets met een D. Druppende of druipende kaarsen. Goed verzonnen.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K met deze mooie kaart!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een schitterend label Linda!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda