Pagina's

zaterdag 6 juni 2020

Z-fold #02 Oud en nieuw met Don en Daisy


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Zoals ik in mijn vorige post al schreef heb ik de Z-fold card een beetje ontdekt.
Ik heb als basis de 13,5 x 13,5 cm gebruikt en dan gevouwen en daar een strook van 2,5 cm vanaf gesneden. Zo is je kaart iets kleiner maar hoef je niet 2 kaarten te versnijden voor 1 kaart :)
As I told you in my previous post, I 'found out' the Z-fold cards. Since 2 weeks I made a few and here's the 2nd one to show you.
The base of my card is 13,5 x 13,5 cm. I did cut 2,5 cm off at the length of the card so thats how you get the small strip at the bottom. Ofcourse you can also use extra papers to keep your base 13,5 x 13,5 cm but I chose to do otherwise.

Afgelopen woensdag was een van mijn beste vriendinnen jarig. Ze houdt er niet van om haar verjaardag te vieren dus heeft ze onder het mom van corona niemand uitgenodigd. Toch heb ik bij haar een kaartje door de bus gedaan. Heel suf vergat ik een foto te maken van de kaart haha dus die krijg je niet te zien wel de leuke Don en Daisy kaart (al zeg ik het zelf). Zij zijn wel in voor een goed oud en nieuw feestje hopend dat 2021 een corona-proof jaar zal zijn zonder al te veel gekkigheid.
My best friend was having her b'day but because of corona she had a good reason not to celebrate (she doesn't like b'days) but I did bring her card at her house when she was dining out with her family. I totally forgot to make a picture of the card so sadly there's no picture to show you.
I have also made a new years card. So I'm showing you that one now. 
Don and Daisy are celebrating new years eve and hoping that 2021 will be a corona-proof year without all the fuzz of this year.


MD products:

DDS stamp
sentiments,
dies: champain, numbers, star, tag
designpapers: Berry christmas, Snowflake kisses
Silver soft glitter paper


4 opmerkingen:

  1. Wat een enige Z fold kaart heb je gemaakt. Don en Daisy blijven toch ook wel heel erg leuk! En je hebt er een heel gaaf nieuwjaarskaartje bij.
    Je zit nu met je vriendin te knutselen denk ik! Gezellig!! EN oh ja, kun je niet vragen aan de vriendin van de kaart of zij even een foto maakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag nog wel even doorgaan met dit modelletje hoor. Ik vind ze leuk.
    Deze heb je ook weer zo leuk aangekleed met Don en Daisy. Ze zijn al helemaal klaar voor 2021!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart don en Daisy doen het nog steeds goed zo jammer dat er geen nieuwe meer komen ik vergeet ook wel eens om kaarten te scannen om posten die dan op de bus gaan maar goed heb er zat die wel op mijn blog komen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Linda, leuke kaart heb je gemaakt met Don en Daisy! Je hebt de Z-fold kaart aardig onder de knie zie ik😄. Erg leuk model, niet ik ook eens maken. Bedankt voor je tip voor het uitgelopen kleurwerk, ga ik uitproberen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda