Pagina's

zondag 14 juni 2020

Verhuisd #01


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag weer een kaart op mijn blog.
Ik had wat verhuiskaarten nodig en begon met deze. Binnenkort zul je er nog één hier tegenkomen.

Today I'm showing you a card for a new home. This is the first in a serie I made because I ran out of these cards. So soon there'll be more to show you.



De inhoud van de verhuisdoos zijn allemaal losse elementen van Leanne creatief die ik heb gestempeld op design papier en daarna één voor één heb uitgeknipt. De snoep en koekjes pot heb ik op copic papier gestempeld en toen ingekleurd en uitgeknipt. Alle materialen zijn verder van Marianne design behalve het lint en de tekststempels.

In the moving box you see loose parts of a stamp set by Leanne Creatief. I stamped the images on design papers and after that, I cut them out. The candy and coockie jar are stamped on Copic papers to color them in with my Copics and after that I also did cut them out. All the other supplies are by Marianne design except the ribbon, and sentiments.




3 opmerkingen:

  1. wat een leuke verhuis kaart leuk idee met de verhuisdoos op de voorgrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke verhuiskaart, alles weer uitpakken heeft toch iets bijzonders, vaak ben je "vergeten" wat er in zat . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke verhuis kaart , dat heb je goed weergegeven want je moet wat in en uit pakken met een verhuizing .
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda