Pagina's

maandag 4 mei 2020

Panda #01 Alweer 2 maanden oud


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag een kaartje wat ik eigenlijk 29 april al wilde laten zien maar toen publiceerden we ook al de KKT kaartjes en die wilde ik ook aandacht geven.
Mijn neefje is sinds 29 april alweer 2 maanden oud dus ik had dit kaartje voor hem gemaakt.
Het werd goed ontvangen :) Ik koos de panda omdat hij op zijn babydekentje in de kinderwagen ook pandaatjes heeft. 

Today I'm showing you a card which I was planning to show you on the 29th of april. Because of the KKT card I waited a few days.
My nephew is already 2 months old since the 29th so I made him this card. They liked the card a lot.
I chose the panda because of the blanket of his pram with panda's on it.




2 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje heb je gemaakt met de panda. Het blijft een leukerd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje is het geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda