Pagina's

zaterdag 2 mei 2020

Happy Birthday


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag laat ik een kaartje zien dat ik maakte voor 2 uitdagingen.
De kleurenchallenge van Bugaboo en de sketch van Trystampinontuesday
kleuren foto
Doordat de afbeelding vrij groot is en ik een vierkante kaart had waar ik het op wilde maken vond ik de sketch een beetje raar uitpakken... toen heb ik er een cupcake voor gezet en nu vind ik hem erg leuk haha.

sketch

Today I'm showing you a card for two challenges:
The color challenge of Bugaboo with an image of Bugaboo and I combined it with the sketch of Trystampinontuesday.

Because of the large image the sketch became a bit weird (in my opinion) so I added the cupcake to brighten it up :)
Now i like it alot.


De foto is helaas wat donker van de druilerige dagen. The picture is taken on a rainy moment so It's a little darker on the left.



8 opmerkingen:

  1. Het is wel een leuk kaartje geworden hoor! Die cupcake is ook leuk ervoor! Maakt hem net iets feestelijker! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. EVERYTHING is better with a cupcake on top, Linda! Your card is great! Love your colors and the way you interpreted this week's TSOT sketch! Thank you for sharing your creative talents with us! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very cute, Linda - love how you snuck a cupcake in there, too - yum! Love your colors! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem super gaaf !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf Linda! Mijn kaart met deze sketch komt morgen op mijn blog. Zo leuk. EN die cupcake kwam vanmiddag binnen bij mij! Hopelijk kan ik er morgen mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een vrolijk kaartje met al die verschillende kleurtjes en dan ook nog zo'n mooie cupcake erop zo voel je je wel jarig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a fun card - this month is my birthday too! Thanks for sharing at TSOT this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo gaat een knutselaar te werk toch? Creatief op zoek naar hoe het dan alsnog goed uitpakt. Deze kaart is erg vrolijk geworden! Dank je wel voor het meedoen met TSOT. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda