Pagina's

zondag 17 mei 2020

Melkkan #02 Voor mama



 

Hoi allemaal/
Hi everybody,
Ik bedenk mij net dat ik helemaal vergeten ben mijn kaart (ticketmal) te laten zien voor mijn moeder. Ik maakte hem voor zowel haar verjaardag als Moederdag in één.
Ze vond hem geweldig en hij staat nog te pronken op de kast. Ze is dol op zo'n melkkan en lavendel- achtige Franse plaatjes vindt ze prachtig. Ooit maakte ik al eens een kaart voor haar met lavendel en ze heeft die ook nog steeds. Van tijd tot tijd zet ze die ook weer neer. Geweldig hè? Als je zo eer hebt van je werk. Hebben jullie dat ook dat dat bij jullie zo gewaardeerd wordt? Vast wel! 

In het shaker deel zitten echte lavendel bloemetjes, het takje lavendel in de hoek kleurde ik met Copics
In the shaker part, I added real lavender flowers, I colored the lavender with Copic markers in the corner


Ik kleurde ook deze bos lavendel en de strepen op de melkkan met Copics
I colored the Lavender also with Copic markers and added purple on the can

I realised that I totally forgot to show you the card I made for my mum. For her birthday and mothersday combined.
She loves these cans to put flowers in and adores Frensh lavender scenes on images.
So... She loved it a lot and it's showing off in the livingroom.
She always keeps displaying cards for a long time and alternates the previous cards aswell eventhough she got them years ago.
Do you recognise the appreciation by handmade cards? It must be!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda