Pagina's

zondag 17 mei 2020

Happy cactussen 2 kaartjes net even anders










Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag 2 kaartjes die net even anders zijn.
Een poosje terug was het zulk lekker weer dat ik niet de hele dag binnen wilde zitten maar tóch knutselen.
Ik heb toen lekker 3d plaatjes zitten knippen onder de parasol.
Deze plaatjes heb ik inmiddels al een jaar of 2 en pas 1 plaatje was er uit het knipvel. Toen ik de uitdaging bij Knutsels en Kadootjes zag om je oude voorraad te gebruiken heb ik besloten meerdere oude producten te gebruiken.
De papieren bloemetjes zowel de onderste als die daarbovenop zijn ooit gekocht bij kruidvat... jaaaaaaaaaaaaren geleden in (ik denk 2011 of 2012). 
Ook het papier waarmee ik de doily gemaakt heb (en de doily stans zelf) heb ik al jaren.
De foto's zijn wat overbelicht door de felle zon haha. De doily is namelijk lichtblauw maar dat zie je niet eens denk ik. Op de eerste kaart heb ik ook een splitpen gebruikt... die laat ik ook altijd eerst jaren mooi liggen in mijn spullen voordat ze op mijn kaarten mogen... herken je dat? Dat je het bewaard omdat je het nog 'zonde' vindt om weg te doen? Bij Mijn hobbyhonk wilden ze pasteltinten zien (helaas ben ik te laat met mee doen).

Today I'm showing you 2 cards...both a little different.
A while a go it was lovely weather... too hot to sit inside the house to craft so I decided to sit under the parasol and paperpiece some 3D images. I have them atleast two years but I only used them once before... too bad because they are so cute!
The paper flowers are really old I think I have them since 2011 or 2012. 
The pictures are a little too bright by the sunshine LOL. The doily is light blue but I think you barely can see that right?

I used the Bugaboo sketch with the 2nd card I'd like to enter their challenge.




Met de eerste kaart doe ik graag mee bij Knutsels en Kadootjes 


3 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig kaartje met de cactussen. Ja....we bewaren en verzamelen heel wat knutselspullen. Handig om ooit nog eens te gebruiken ;-)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaartjes met die leuke cactusjes. EN die bloemen, ja die heb ik ook. Ik heb geen idee of ze nog te krijgen zijn, waar dan ook. Ik had er meer dan 100.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke kaartjes Linda, gezellig dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda