Pagina's

donderdag 2 april 2020

Baby Liam; Naamslinger


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag geen kaartje maar een complete slinger.
Voor mijn neefje Liam. Hij werd op 29.02.2020 geboren i.p.v. een ruime maand later.
De naamslinger had zijn geboorte cadeau moeten worden maar toen hij zich 5 weken te vroeg aandiende was ik nog niet begonnen. Om er geen haast werk van te maken had ik eerst wel een ander kaartje gemaakt wat ik ze op zijn 2e dag kon geven.
Dat was DEZE

Today no card but a bunting. With the name of my nephew on it.
He's born on february 29th instead this week.
The bunting had to be his birthday gift but... When he came 5 weeks early I didn't start it yet.
So instead of rushing I made a quicker project that evening THIS one. So I gave that on his 2nd day.

De naamslinger heeft hij gekregen toen hij precies 1 maand oud was (afgelopen zaterdag). Ik ging toen op RAAMbezoek. Dat gaat nog best lastig zo op een galerij naar je neefje kijken terwijl je uit je jas weg wappert :) gelukkig deden ze even de deur open om het pakje aan te nemen en het uit te pakken. Door een raam heen praten gaat ook best lastig dus daar stonden we dan al bellend met een raam tussen ons in en ik natuurlijk in de kou en zij binnen. Ik ga dit denk ik niet herhalen... Videobellen heeft toch mijn voorkeur en... zodra het kan wil ik nou wel eens knuffelen met hem :)

The bunting, I gave when he was exactly 1 month old (last saturday).
I went on a WINDOWvisit. I was standing outside their flat talking in my phone to them on the other side of the window. So I could see Liam briefly. It was very windy so not the best circumstance to stand outside. I gave the bunting and they adored it.
Next time I'll call them on video instead of the windowvisit. Thats warmer ;)




1 opmerking:

  1. Super leuke slinger! Ik snap dat je die wilde brengen maar ideaal is dat inderdaad niet. Hoop dat je je neefje snel mag knuffelen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda