Pagina's

zaterdag 8 februari 2020

Bloemenkaart 2020 #01 en #02 twee keer anders


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag weer  een post van mij. Dit keer met 2 kaarten want in februari en maart heb ik veel jarige tantes die wel van een bloemenkaart houden.
Deze bloemenkaarten hebben als basis dezelfde plaatjes alleen is de één vierkant en de ander rond. Ik gaf ze ongeveer hetzelfde kleurenpalet, een frame, strikken, bloemen en natuurlijk een verjaardagstekstje.


Today a post from my hand. This time it's one with two cards in it. In februari and march I have a lot of aunts who celebrate their b'days and also happen to love floral cards.
These two cards have the same base: same cardtopper. The only difference is that one is square and the other is round. Both ended up with a bow, the same colorpalet, a die frame, flowers and ofcourse a b'day sentiment.





2 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten heb je gemaakt met dezelfde plaatjes. Die zijn erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk. Altijd leuk om te zien dat je met dezelfde basismaterialen toch iets heel verschillends kunt maken door vorm en dp.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda