Pagina's

zondag 9 februari 2020

Baby #02 voor mijn toekomstige neefje (de babyshower)



Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag een kaartje op de dag dat mijn schoonzusje haar babyshower krijgt (en van niks weet). Op het moment dat dit kaartje online komt is de babyshower al aan de gang want ik heb geen idee of zij mijn blog bekijkt ;) *voor het geval de verrassing anders verpest is*

Today a card on the day that I'm at the babyshower of my sister in law (and she doesn't know a thing). At the moment this card will appear online we're already at the babyshower 'cause I have no idea if she visits my blog these days ;) *just in case to now ruin the surprise*

Met zijn allen geven we een gezamenlijk cadeau: flessenreiniger en eten bereider (keukenhulp met meerdere functies). Er moest dus zeker een flesje op de kaart vond ik.
Together we give this super handy kitchen help (to clean bottles and prepair the food for the baby). So I thought there should be a bottle on it).

Alle materialen zijn van Marianne design behalve de letters BABY die zijn van Dutchdoobadoo.
Everything on the card is of the brand Marianne design except the letters BABY, they are from Dutchdoobadoo


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Gezellige baby-shower gehad?
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf zeg! Die grote letters zijn echt keileuk. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik babyshowers altijd erg spannend vind. Of nee, dat is niet goed gezegd, de geboorte is spannend, een babyshower een beetje voorbarig. Niet dat ik een zwartkijker ben, hoor... Hopelijk wordt er een gezond kindje geboren..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda