Pagina's

vrijdag 22 november 2019

Kerst 2019: Snoesje met lantaarn

Hoi allemaal/ Hi everybody,

Ik laat nu eens een CAS kaartje zien. Iets wat ik niet veel toepas is het CAS principe... er beland bij mij altijd meer op mijn kaart dan het witte CAS gedeelte ;)
Ik ben meer van de stempels tóch uitknippen met een dun wit accent randje maar zo nu en dan vind ik dit ook erg leuk om te doen.

I'm showing you a CAS card. Which I normally don't make. I think I can count them each year on 1 hand ;)
I like it a lot but mostly I end up cutting out the stamp with this small white edges.


2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt! Heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je CASkaart! Leuk ook om Snoesje weer eens te zien. Misschien wel het moeilijkst te maken ja. Er beland toch vaak te veel op. Je zou er snel klaar mee kunnen zijn zo'n CASkaart maar ik doe er altijd heel lang over, haha! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda