Pagina's

zaterdag 30 november 2019

DT/CF Gelukkig nieuw jaar x 2


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag start er weer een nieuwe uitdaging op CraftyFriendschallengeblog.
Ik heb dit keer 2 kaarten gemaakt voor het Alles mag thema. Omdat ik zo in de ban ben van de kerstkaarten heb ik ook maar 2 nieuwjaarskaarten gemaakt.
Today starts a new challenge over at the CraftyFriendschallengeblog.
I made two cards this time to wish you a happy new year already ;)
I was so into christmas but I had to make new years cards aswell.



Ik had vorig jaar deze leuke stempel van Carla Kamphuis al gekocht met de handletter tekst maar nog niet gebruikt.
Ik vind het zo erg leuk geworden dat er al een derde tekst klaar is.. alleen nog een leuke kaart met een plaatje erbij.

Last year I bought this lovely new years stamp. It says Happy new year in Dutch.
I like it a lot. The 3rd sentiment is already done, only need to add it to a card.


Doe je ook gezellig mee met dit handige en makkelijke thema?
Hop on over to play along for fun with this easy and handy theme?

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten Linda! Mooie combi van de tekst en de sneeuwpoppen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda,
    wat een ontzettend leuke kaartjes heb je gemaakt. De sneeuwpop van MD is erg leuk! Heb hem ook, maar deze herfst nog niet gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda