Pagina's

zondag 15 september 2019

Wasbeer #01, Lantaarn #01 + nieuws!


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag laat ik mijn lantaarn zien die ik gisteren afgemaakt heb.
Ik zag er al veel voorbij komen. Super leuk om te zien allemaal.
Today I'm showing you my lantarn, I finished it yesterday.
In blogland I saw a lot popping up here. It's populair.


De kids in de praktijk hebben hem al half af gezien want ik had vorige week alles al in herfst sfeer gemaakt. Benieuwd of ze nu het verschil zien ;)

Hier het resultaat nog eens van dichtbij.

Dan... is er nog ander nieuws wat ik nu na een maand geheimhouding EIN-DE-LIJK mag delen!
Ik word tante!!!!
Zo leuk. Mijn broertje en zijn vriendinnetje verwachten in april hun eerste kindje.

Then... there's news!
After a month of secrecy I FI-NA-LY CAN may tell the news:
I'm going to be an aunt in 6 months! 
So blessed! My 'little' brother and his girlfriend are expecting their first child in april 2020.
Dit lieve setje kreeg ik van ze toen ze het nieuws aan onze ouders en mij vertelden. De ouders kregen een rompertje met een tekst voor opa's en oma's en ik de tante variant!
This sweet outfit and book is the present I got at the day they told our parents and me. Our parents got a sweet outfit with grand parents text on it.



En dan lees ik ook nog eens dat ik in de top 3 zat van DCL!
Met mijn DT kaartje van vorige week.
I just read that I'm one of the top 3 over at DCL with my DTcard of lastweek.





2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke lantaarn met die lieve wasbeer. Het is een gezellig herfsthoekje zo.
    Leuk dat je tante wordt! Gefeliciteerd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk nieuws!! Wauw zeg, dat is ook zo bijzonder! En wat een leuke manier om te vertellen dat er gezinsuitbreiding komt. Is ook zo bijzonder!
    Je herfstkaart is geweldig! Wat een leukerd!
    En ook nog bij DCL een topper! Wat een leuke dingen allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda