Pagina's

zaterdag 21 september 2019

Kleine kerstballen # 01 en #02


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag weer eens kerstballen die ik al een poosje klaar heb liggen.
Het zijn kleine varianten. Ooit nog eens als gestansde stansjes gekocht bij voormalig hobbywinkel Van den Akker... #oud haha.
Today I'm showing you small christmas baubles. They are a bit CAS in my opinion.
This is a very old die #lol.

Maar te leuk en ja in het begin ben je zuinig omdat je er maar een aantal hebt.
Nu ik toch afgelopen jaar de kerstbal van Marleen heb aangeschaft durfde ik de kleintjes wel op te gebruiken. Morgen zie je nog een 3e bal maar die is echt totaal anders ;)
I thought they were to lovely to use. Do you recognize this thought?
Now since 6 months I have this design folder of a bigger christmas bauble. So now it's time to use the little ones up first.

Inmiddels heb ik nog maar 1 kleine. Die ga ik vast bewaren voor mijn toekomstige nichtje of neefje die volgend jaar kerst zijn of haar eerste kerst zal vieren dus ik kan nog even broeden op een idee ;)
I only have one little bauble left. I think I'll save it for my first cousin which will spend his or her first christmas next year. So there's enought time left to think of the best idea for that.

Products: Marianne Design.


3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er wel heel gezellig uit, zie een boom voor me met allemaal van deze kerstballen, maar dan moet je nog even door vrees ik😄. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee leuke kerstballen. Heb ook naar je andere creaties gekeken erg mooi ben ook volger geworden van je blog.
    Nog een fijne zondag.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda