Pagina's

maandag 24 juni 2019

Zeemeermin #03 Always be yourself unless you can be a mermaid


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag een kaartje met de onwijs leuke zeemeermin van Marleen.
Ik vind ze zo leuk... Deze kaart komt bij mij in de WC (ik heb daar plankjes met leuke spulletjes en van tijd tot tijd staan daar leuke quotes of kaartjes tussen). 
Today I'm showing you my second mermaid card designed by Marleen. I like the mermaid so much! This card will show off in my toilet. I have quotes, cards and embellishments there. So it suits perfectly.

Mijn Ariël kaart viel in de smaak en één meisje zei al: dan moet je voor al je leerlingen een vakantie kaart maken.. wat een goed idee.. Ik was dus voor haar direct aan de slag te gaan zie DEZE post.
My little mermaid card did show off in my practice and one of the students said: I think you should make happy holiday cards for your students (in class... she didn't know that I don't have 1 class anymore). My previous mermaid card is for her.

Deze blijft dus voorlopig hier voor de show ;)
Ik kan er nog geen afstand van doen haha.
So this card stays here for a while. I can't send it away yet ;)



2 opmerkingen:

  1. Hahaha, geniet er eerst maar even van. Doe ik ook wel eens met een kaart die ik zelf heel goed gelukt vind. Deze is ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje heb je hier !
    vergeet je het kleurenkaartenteam niet waarvoor je je hebt aangemeld ?
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda