Pagina's

zaterdag 22 juni 2019

Card in a box #03 verhuizen met Don & Daisy


Hoi allemaal/ Hi everybody,
Hier ben ik weer met een kaartje. Dit keer met een verhuiskaart.Vrienden van mij kregen in september de sleutel van hun nieuwe paleis. Er is een hoop opgeknapt en ik mocht met Pasen komen kijken ;)
Ik maakte deze verhuisdoos en had 'm dus al heeeeeeeeeeeel lang klaar liggen. 
De kaart heeft een ere plek gekregen :) altijd leuk om te weten. Ze hebben serieus nog elke zelfgemaakte kaart die ik ze stuurde, het wordt dus zeer gewaardeerd door ze.

Je merkt wel... ook de kaart heeft heel lang in de map 'nog te laten zien' gestaan voor hij eindelijk op het blog mag shinen ;)

Here I am again with a box card. This one is for a couple which moved last september to their new home. Last Easter I went over to see their lovely new home.
But.... until now I still didn't show the card yet.



Maar het wordt de hoogste tijd vind je niet? ;)
But it's time now don't you think? ;)

Ik heb Don en Daisy ingekleurd zoals zij er samen uitzien (voor zover dat mogelijk is haha).
Ik vind het altijd zo'n schattig plaatje.
De box nog wat gepersonaliseerd met hun straatnaam en nummer.

I colored Don & Daisy like them (as far as possible). 
I adore this cute image so I was glad to use it again.
I personalised the card with the name of their street on it.





1 opmerking:

  1. Heel leuke kaart in een doosje... ik blijf dit zo'n gaaf model vinden! Echt een verrassing voor de ontvanger als hij de enveloppe open doet..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda