Pagina's

zaterdag 23 februari 2019

DTCF: gemstones/ pearls


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag start er weer een nieuwe uitdaging op het Craftyfriendsblog. Dit keer is het thema: gebruik glittersteentjes of parels op je creatie.
Onze sponsor is Morgans Art. Een aantal DTleden hebben met de drie te winnen digi's van een mooie creatie gebruikt. 
 


Today starts a new challenge over at our Craftyfriendsblog our fortnightly theme is use gemstones or pearls.
Our sponsor is Morgans Art. Our DTmembers made lovely creations with the digi's which you can win!
Hop over to the mainblog to check them out and see all the other challenge details.

Ik heb een cardtopper van Marianne Design gebruikt.
Deze kaart is gemaakt voor een vrouw die ongeneeslijk ziek is en ik geen beterschapskaart wilde sturen. Dus deze tekst van Marianne Design is echt treffend denk ik.

I made this card for a sick woman who has cancer in her bones.
I couldn't make a get well soon card because she isn't getting well anymore. So I used this lovely bird and a Dutch sentiment which says (free translated): A little attention and greetings must do you good. I hope it gives her strength and peace.


Vandaag loop ik lekker rond op de beurs in de Brabandhallen samen met mijn tante alle mooie creaties bekijken, mooie producten bewonderen en aanschaffen natuurlijk ;)
Fijne dag vandaag



2 opmerkingen:

  1. Good Evening Linda

    You have made such a gorgeous card for our 'Gemstone/Pearl' Challenge... Thanks very much! The little bird card topper is gorgeous. Have a lovely fortnight until our next Team 2 Challenge.

    Bye for now
    Diane Louise xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda