Pagina's

maandag 25 februari 2019

2019: Typewriter #01 Mannen verjaardag


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Dit keer weer eens een mannenkaart.
Een oom van mij is bijna jarig en ik vond het weer eens tijd om de typemachine te gebruiken want die gebruik ik zo ontzettend weinig.
Binnenkort nog een typemachine kaart want er kon natuurlijk ook meteen een vrouwelijk versie gemaakt worden ;)
This time I'll show you a male card.
It's almost time for my uncles birthday. I barely use this lovely typewriter so I wanted to use it. Soon there's a female version of the typewriter ;)




3 opmerkingen:

  1. Leuk Linda! Die typemachine blijft toch ook wel heel erg gaaf. En op een of andere manier zeker voor een man..komt misschien omdat mijn vader vroeger heel veel typte op zo'n machine. Nu typt hij ook veel, maar op zijn PC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart Linda, ja hier ligt de machine ook te verstoffen in de kast, de mijne moet ook nodig naar buiten . . .

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda