Pagina's

woensdag 24 oktober 2018

Winterse sferen


Hoi allemaal/ Hi everybody,


Vandaag een kaartje voor jullie om eens het tegenovergestelde van mijn vorige post weer te geven ;) Lekker winters.

Ik had deze kaart geknutseld en ik heb zelfs van de week al in de (nep)sneeuw gelopen bij de Intratuin op de parkeerplaats.. Dat was wel even vreemd.. bij mij thuis regende het maar daar had het kennelijk heeeeeeel hard gesneeuwd haha. Grootste lol met een vriendin om natuurlijk een selfie te maken voor zo'n besneeuwde boom haha.
Today a card which is the total opposite of my previous post ;) 
Another holiday-season card but totally different season ;)
Past tuesday I went to a gardeningcenter (I don't know if this is the correct word for the thing I mean) with a friend and when we came there at the parking space everything was into a christmas/ winter scene. Lots of fake snow and christmastrees. So I had fun with my friend to take selfies by the snowy trees.
Ik probeerde de kerstman nog te verleiden haha /
trying to seduce santa ;)


Mijn kaartje is gemaakt met de sketch van Cheerfulsketches. Mijn papiertjes moesten zó zodat het achtergrondpapier ook nog uitkwam :)

Gelukt! Al zeg ik het zelf
Ik ben op weg naar mijn tante terwijl dit blog online komt.
Fijne dag vandaag! Ik ga nog meer kerstkaartjes maken!
My card is made by the sketch of Cheerfulsketches and while this pops up I'm off to my aunt to make more christmas cards! Have a lovely day!




Challenges:









3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Linda, en je hebt gelijk om de boel wat te laten zakken om de rest van het mooie papier te kunnen laten zien.
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, mooie papiertjes Linda.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kerstkaartje met onze schets!
    fijn dat je meedoet!
    Nancy DTCSC

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda