Pagina's

zondag 28 oktober 2018

Kerstman #01


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag een kaartje dat ik nu voor het eerst eens heb gemaakt met de collectable die ik al 3 jaar in huis heb... *schaam schaam* 
De oh zo leuke kerstman bleef jaar in, jaar uit liggen...
Nu eindelijk in elkaar gezet met het voornemen hem zeker nog 1 of 2 keer voor deze kerst te gebruiken... Eens kijken of ik dat voor elkaar krijg ;)

Today a card with a collectable by Marianne Design. I have this die for 3 years now but it was never used before *shame on me* 
He's so funny but kept in the dark till this week...
Now finally I did put him together and I have this idea of using him for atleast 1 or 2 times before it's this Christmas. Let's see if I can make that happen ;)

Mijn kaartje is voor mijn een lief vriendinnetje. Zij heeft een oranje poesje en sinds ik in augustus Elines kittens als stempeltje heb moet ik er natuurlijk wel een kaart mee maken voor haar ;) alsof het Pippi is.

My card is a card especially for one of my sweetest friends. She has this cute orange kitten. So I had to make a christmas card with Pippi on it :)

Challenges:



Heb een fijne week allemaal! Mijn herfstvakantie (met 2 dagen studie) zit er weer op.
Have a lovely week! My Autumnbreak (with 2 days of study) is over.


4 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,
    het is een heel leuk kaartje met een enig tafereeltje erop! EN ja, wat herkenbaar dat sommige stansen in de verpakking blijven liggen. Ik heb er ook een aantal. Zelf gekocht, maar geen tijd gevonden, of geen gelegenheid. Nou ja, komt wel, maar als je dan terugrekent schrik je soms hoe lang je het al in huis hebt....
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en persoonlijk kaartje heb je gemaakt! Dankjewel voor het meedoen met onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kerstman, en wat jammer dat je hem zo lang in de kast hebt laten liggen, hij is geweldig. Bedankt voor de inzending van je mooie kaart. Groetjes, Ingrid Knutsels en Kadootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! Leuk om de kerstman eens in een gebloemd pakje te zien.
    Klinkt heel herkenbaar, dat er iets heel lang ligt te wachten totdat we het eindelijk eens gebruiken. Dat heb ik met stempels. Ik koop er ook veel te veel ;-))
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda