Pagina's

dinsdag 31 juli 2018

Liften met Marfien + Kerst twist


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag nog 1x een kaartje deze week in Kerst stemming en daarna volgen er vanzelf een aantal met tropische sferen ;)
Ik ben namelijk afgelopen weekend weer lekker met mijn tante aan het knutselen geweest. De flamingo, strandtaferelen en Daisy liggend in het gras kwamen onder andere voorbij.
Dus die houden jullie nog even te goed ;)

Enne misschien werden jullie wel gek van die 7 kerstkaarten in 2 dagen... maar ik ben wel 1 van de winnaars voor 10 gratis digi's van Bugaboo *whoop whoop!*
Maybe you've become a little crazy by all my Chistmasposts but... luckily hard work pays off... I got picked as a winner of 10 free digi's over at Bugaboo!

Today another card in Christmas theme. Today for a lift challenge where I added an extra option (christmas). Last weekend, I made more tropical cards... they'll follow soon.

Nu eerst mijn lift kaartje delen.
Hij kwam in mijn hoofd iets mooier over maar ik heb alweer variaties bedacht dus wie weet zullen er nog een aantal verderop dit jaar worden getest.

De kaart die te liften viel was deze: stempelen op panelen.

Ik zag die 3 cirkels/bloemen zo diagonaal dus dat accent wilde ik meenemen.
Ik koos voor een hoop Marianne Design tekststempeltjes en 3 kerst strikjes daarbij ook 3 kleuren stempel inkt omdat ik eigenlijk nooit met andere kleuren stempel dan bruin (terwijl ik het wel heb).


Here's my version in Christmas style... Looking at the card example, I was determined to use the aspect of the 3 diagonal flowers/ clock's.

I used the christmas bows. We had to stamp on 3 panels. I chose a lot of sentiments of Marianne design and also 3 colors of ink.

Challenge: 

Nu ga ik eerst eten en dan lekker bij de anderen kijken.
Now I'll make my dinner and hop over to see what the others made with this challenge.


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk!!!, ik heb je gelijk toegevoegd aan mijn bloglijst. De andere liftkaartjes zijn ook al zo goed gelukt, Tof dat je meedoet en superleuk dat je ook een prijs bij bugaboo gewonnen hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Linda, deze liftkaart. In het kerstthema is het ook leuk met al die stempels. En wat gezellig dat je met je tante aan de knutsel geweest bent.Ben benieuwd wat we daar weer van te zien krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda