Pagina's

zondag 17 juni 2018

Tropische vogel #01 Voor mijn lieve vriendinnetje


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier een kaartje dat ik maakte voor mijn liefste vriendin/ surrogaat moeder (aangezien ze veel ouders is). Het grappige is dat ze dol is op haken en sinds een paar weken een punky kuif heeft. Ik wilde dus eerst aan de slag met een collectable diertje met haak accessoires of de stempels van Snoesje of Don&daisy waarbij er creatief gedaan wordt met bollen katoen/wol. Maar... toen ik mijn tropische vogel met punky kuif zag moest die het maar worden. De nieuwe leuke stempels van de CRAFT-DATE serie had ik al gekocht met het idee om voor haar verjaardag op de kaart te gebruiken...
Maar ja... hoe ga je zo'n vogel nou omtoveren tot haakbrigade? Nou niet dus en toen heb ik maar besloten aan de binnenkant een envelopje te maken waar ik een bijdrage in zou doen voor al die ideeën die ze heeft om nog te gaan haken.
Dus de binnenkant eindigde zo:


It was my friend her birthday, so I made a card for her. She's a crochet addict so I was planning to use Mariannde Design products to make a crochet scène. But... Since a few weeks she has this punky hair. When I found this tropical bird lying on my desk I HAD to use this cardtopper for her ;)
But... I also bought stamps to use on cards for her bout crochetting. Big question was: how was I about to turn the bird in to a crochet version... I didn't and I decided to use the insde of the card to use the stamps
In the envelop I was about to do money so she can pick her next crochet project ;)
So in the end... it turned out well and she loved it very much.


Ze vond de kaart zo geweldig! Hij staat weer tot de volgende verjaardag te pronken (of tot Kerst). Mijn kerstbal heeft nu (in juni) ook eindelijk plaats gemaakt voor deze kaart hahaha.
Fijn als iemand je werk zo waardeert :) Dan doe je ook extra je best voor een persoonlijke touch.
The card is showing off in her livingroom untill her next birthday ór Christmas, LOL.
So nice to know someone appreciates your crafting works.


3 opmerkingen:

  1. Whaha wat zit hier een leuk verhaal achter en dit is dus een heel leuke lieve kaart met een VETTE knipoog!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A fabulous card Linda, such a beautiful image and lovely papers - I love the little envelope, such a good idea.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,
    Het is een heel mooie persoonlijke kaart! Prachtig gedaan en goed opgelost toen je van de kakatoe geen haakbrigade kon maken hihihi....
    Echt leuk als je kaarten zo gewaardeerd worden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda