Pagina's

dinsdag 19 juni 2018

My favorites in 10 weeks: week #10




Hoi allemaal,


 Het is weer tijd voor My favorites in 10 weeks van Linda en Gerdine.
Helaas is het alweer de laatste week!
Wat was het leuk dat de meiden dit hebben geïnitieerd! Ik vond het suuuuuuuper leuk om mee te doen en een goede stok achter de deur om weer eens die 'oude' diertjes uit het stof te trekken ;)


Safe the best for last zeggen ze vaak hé? Nou ik had een gedeelde eerste plek de olifant en bambi.
Nu sluit ik dus maar af met bambi. Ik voelde me wel echt Toos besluiteloos omdat mijn top 10 gewoon wekelijks is veranderd haha.
Ik denk dat ik ze nu nog eens allemaal als Kerstversie moet WIL maken

Hier komen de twee kaartjes


Hierna komt er even een korte pauze tot alle rapporten klaar en geprint mee zijn (4 juli)
en... alle andere administratie die mijn knutseltijd opslokt de komende weken!

Tot gauw!


14 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee, een kerstkaartenserie met alle dieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten met deze lieve bambi Linda! Toch best moeilijk om een keus te maken uit al die gave diertjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kaartjes, die hertjes blijven ook zo schattig! En wat een leuk idee om ze allemaal nog een keer als kerstversie te gaan maken, die gaan we onthouden!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele lieve kaartjes heb je gemaakt met bambi. Hij stond eigenlijk ook bij mij op mijn lijstje, maar hij is niet meer aan de beurt gekomen.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk Linda!! Die hertjes blijven zo schattig. Zeker voor babykaartjes.
    Leuk om ze allemaal nog een keer als kerstversie te maken. Het hertje heb ik vandaag al gebruikt op een kerstkaart (nog niet op het net)
    Jammer dat dit al weer de 10e x was.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaartjes Linda!
    Leuk dat het hertje ook een plaatsje in jou top 20 kreeg. Succes met de laatste loodjes op school.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf deze hertjes! Ik heb ze zelf niet, maar ze staan nog wel op mijn wish list!
    En het is precies zoals jij zegt: mooie stok achter de deur om de diertjes erbij te pakken...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kaartjes met het hertje erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je keus hebt uit meer dan 10 diertjes dan wordt de keus idd best wel lastig. Maar ze overdoen als kerstkaart is wel een heel leuk idee. De babykaartjes die je nu hebt gemaakt zijn ook helemaal geweldig geworden.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een dotjes van kaarten. Die hertje zijn superleuk. Ik snap je wel hoor dat je zo besluiteloos was, alle diertjes zijn geweldig

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel schattig, Linda! En het is toch ook eigenlijk niet te doen, om die lieve diertjes in een top 10 te vangen? Ik snap jouw geschuif wel hoor!
    Sterkte met de laatste school-loodjes!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sorry voor de late reactie, ik was een weekje weg. Vandaag lekker weer thuis en tijd voor een rondje langs alle blogs van afgelopen dinsdag :). Leuke hertjes-kaarten! En bedankt voor het meedoen! Groetejs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda